Komunikazio printzipioak

1-Bezeroarenganako orientazioa negozio-estrategia bat da, eta, izenak adierazten duen bezala, bezeroa da estrategia horren ardatza. Bezeroen beharrak eta lehentasunak atzeman eta asetzeko etengabeko   jarrera da. Lortzeko, bezeroa erakarri behar da ofertekin, inork gehiago eskeintzen dituena, mantentzeko tratu honak eta zerbitzu azkarra eman; eta errekuperatzeko 

2-Mundua COVID-19ren krisiari aurre egiteko elkartzen den heinean, enpresek beren bezeroekiko duten kezka egunetik egunera handitzen ari da. Funtsezkoa da zure bezeroei jakinaraztea zein garrantzitsuak diren zuretzat, eta haien interesak lehenestea, etorkizunean konfiantza eta leialtasuna mantentzeko.

Errenboltso-politika malguak ezartzea edo zure bezeroei krisi hau gainditzen laguntzeko beste modu batzuk aurkitzea onuragarria izango da zure konpainiaren epe luzerako osasunerako. Jarraian, COVID-19ren krisialdian zure bezeroekin egunerokoa kudeatzeko lagungarri izan daitezkeen gako batzuk aztertuko ditugu:

Izan zaitez fidel zure markarekin eta xedearekin: gaur egun bizi duguna bezalako uneetan, zure bezeroekiko eta bazkideekiko interakzio bakoitza zure printzipio eta balioak erakusteko aukera bat da, zure marka eta xedeari leial izanik.

Komunikatu bezeroekin: jakinarazi zure bezeroei zenbateko garrantzia duten zuretzat, baita zure zerbitzuak baztertzen ari badira ere. Gogoan izan zure bezero askok ere bezeroak dituztela, eta, beraz, komunikazio ezin hobea publiko are handiagora irits daitekeela.

Komunikatu zure langileekin: garrantzitsua da zure langileekin konektatuta egotea, bereziki bezeroentzat zuzenean lan egiten dutenekin.

Garatu zure bezeroekin lan egiteko modu berriak: litekeena da COVID-19 teknologiak eragin iraunkorra izatea enpresetan, baita koronabirusaren krisia amaitu ondoren ere.

Intenta formar un equipo: es el momento de asociarse, incluso con la competencia, para aprovechar todos los recursos donde hay actividad. 

Saiatu bezero leialak zaintzeko: negozio bakoitzak bezero leial samarrak ditu.

Bilatu diru-sarrerak sortzeko modu berriak: hau izan liteke zure bezero-basea atxikitzeko eta bezero berriak erakartzeko eskaintza eta deskontu bereziak eskaintzeko unea.

Ebaluatu zure zerbitzuak: lurraldean jakinarazi behar diezu oraindik zure zerbitzuak egun eta orduan eskain ditzakezun.

Berrikusi zure marketin- eta publizitate-ekintzak: horrek aldaketak eta berrorekak eska ditzake, ez baitu zentzurik urriak izan daitezkeen produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea. Baliteke produktuak eta zerbitzuak merkaturatzeari buruzko marketin- eta publizitate-ekintzak atzeratu behar izatea.

Berrikusi zure kanal digitalak: produktu eta zerbitzu batzuk eskuragarri ez badaude, zure enpresako kanal digitaletatik ezabatu beharko dituzu. COVID-19aren ondorioz prezioa igo behar bada, azaldu bezeroari horrelako erabakien atzean dagoen arrazoibidea.

Teknologia aurreratua erabiltzen du: telelanaz gain, berrikuntza areagotuak pandemian zehar pertsona seguru eta osasungarriak mantentzen lagun dezake.

Likideziaren garrantzia gogorarazi du: enpresek, ekonomia goraka ari denean, interes-tasak nahiko baxuak direnean eta kutxa-fluxua kezka ez denean, kobrantzekin ez oso zorrotzak izateko joera dute.

3. gure objetibo nagusia dirua ateratzea da eta horretarako tratamendu jakina eta ona eduki behar duzu bezeroarekin hori mantentzeko.

Bezeroarekin ondo portatu behar zare, lenguaje ona euki, eta errespetuarekin, baina ez izatea pisatua.

Telefonoz adibidez izan laburra eta zehatza.

Zailtasunak eukitzen badu soluzio askarra eta konkretuak euki.

Eman beti arrazoia bezeroari baina beti zure ikuspuntutik eginda.

4. Barruko bezero batek harremana du bere konpainiarekin, nahiz eta produktua eros dezakeen edo ez. Askotan enpresa barruan lan egiten duen pertsona da, langile edo arduradun gisa. Barruko bezeroek ez dute enpresaren barrukoak izan beharrik.

Beharrak: Eman tratamendu ona, aparientza ona eukitzeko empresako materiala edo egindakoa emano, edo utzi beherapenarekin batein, euki kontuan.

Jarri bezeroaren arreta garrantzitsuena zure enpresan

Ados baldin bagaude bezeroa dela enpresarentzat garrantzitsuena, zergatik ez dituzu eskura dituzun baliabide guztiak jartzen emandako arreta bikaina izan dadin? Zure bezeroen asebetetzeak, azken batean,Zure enpresak, beraz, merezi du zerbitzu hori nork eta nola emango duen zehazteko ahaleginak inbertitzea.

5.  Ezagutu ondo zure bezeroa eta eman zure profilari egokitutako informazioa

Zure bezeroari traturik onena eskaini ahal izateko, ezinbestekoa da ahalik eta informazio gehien izatea.

6.Eduki harremanetan

Gure bezeroak gure tratuarekin pozik egon daitezen, garrantzitsua da fase honetan ere parte hartzea.

7. Bezero gisa duen esperientzia ebaluatzen du

Bezeroari zerbitzua eman ondoren, haren balorazioaren jarraipena egin behar da.

8. Zure iradokizunen arabera, eman denbora zure zerbitzua hobetzeko

9. Kexak adeitasunez eta eraginkortasunez kudeatzen ditu

10. Bezeroaren kexkak eta jarrerak tratatzea.

      Erreklamaziogilea adeitasunez tratatzea

      Adi entzun

      Eztabaidak saihestea

      Ez hartu atzerapen arinik

      Eman informazio osoa

      Ez inposatu gure autoritatea

      Diplomazia

      Desegite baten ondorioak ebaluatzea

      Ebazteko epe bat ezartzea.